Wprowadzając na rynek nowy produkt pojawia się pytanie: w jaki sposób zainteresować nim naszych klientów. Wtedy szukamy walorów bądź w samym produkcie, bądź w informacji o produkcie, która spełniałaby określone potrzeby kupującego.
Dlatego gdy firma BRADAS zdecydowała się wprowadzić na rynek nowy model węża ogrodowego PCV musieliśmy znaleźć taką cechę. Postawiliśmy na rzetelność, funkcjonalność, naturę.
Naszym zadaniem było stworzenie projektu graficznego etykiet dla węży ogrodowych PCV, które wchodziły na rynek. Nowy produkt musi być zauważalny i wyrazisty, pojawiając się na półce zapełnionej już przez silną konkurencję. Dlatego tak ważny jest branding – w tym czytelne logo oraz chrakterystyczne elementy graficzne.
Na zaprojektowanych etykietach umieściliśmy logo firmy Bradas, dane techniczne oraz właściwości, które informują o rzetelności i zastosowaniu produktu. Głównym elementem etykiet jest wyraźny wizerunek węża ogrodowego na tle liści o żywym i świeżym żółto-zielonym kolorze, który został zaakcentowany w bardzo sugestywny sposób - mając przemawiać do konsumentów wybierających produkty o wysokiej jakości.
Zaproponowane przez nas elementy graficzne etykiet nawiązują zarówno do natury jak i rzetelności węży ogrodowych PCV i są zgodne z wizerunkiem firmy Bradas – podsumował Łukasz Rożański- senior graphic studia Brandglow.
Firma BRADAS jest jednym z największych importerów węży ogrodowych PVC w Europie. Od 1989 roku zajmują się importem, eksportem i dystrybucją węży oraz armatury różnego przeznaczenia w ogrodnictwie, rolnictwie i przemyśle.
Link do strony artykułu: https://blog.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/brandglow-dla-ogrodnictwa